شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sat 18 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
سرخط اخبار جمعه ۱۹ دی ۱۳۹۳ ، ساعت ۱۲:۵۵:۰۴

معاون برنامه‌ریزی و اشتغال استاندار مازندران گفت:
رشد زیرساخت‌های دریایی و بندری بندر امیرآباد

باشگاه خبری فراساحل: معاون برنامه‌ریزی و اشتغال استاندار مازندران در بازدید از منطقه ویژه اقتصادی بندر امیرآباد روند رشد زیرساخت‌های دریایی و بندری در این منطقه را بسیار مناسب دانست. به گزارش باشگاه خبری فراساحل و به نقل از سایت خبری مانا، احسانی در حاشیه بازدید از منطقه ویژه اقتصادی بندر امیرآباد در دیدار با مدیر، معاونان و روسای ادارات این بندر گفت: سرمایه‌گذاری‌های مناسب از جمله استقرار سیلو، حمل و نقل و ترابری اعم‌از دریایی، جاده‌ای، ریلی و صنایع وابسته ظرفیت‌های مناسبی را بخصوص در بخش غلات در این بندر به وجود آورده است كه با توجه به سهم 49 درصدی از تخلیه و بارگیری کالا در بنادر شمالی و همچنین رشد 101 درصدی تخلیه غلات در پاییز 93 در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، شرایط این بندر برای تبدیل به سایت غلات شمال كشور فراهم شده است. وی ادامه داد: موقعیت منطقه‌ای بندر امیرآباد در حوزه اقتصادی موجب ممتاز شدن آن در میان بندرهای شمال كشور شده است به گونه‌ای كه مقام نخست كشور از نظر وسعت و مقام چهارم از نظر ظرفیت را در میان بنادر كشور داراست لذا تسریع در جذب سرمایه‌گذاران باید از موارد دارای اولویت باشد

احسانی افزود: در همین زمینه باید با ایجاد تسهیلات ویژه، معرفی طرح‌های نو برای سرمایه‌گذاری و رسانه‌ای نمودن فعالیت‌های انجام شده، اتحادیه‌های مختلف و بخصوص بخش خصوصی را با كاهش روند تشریفات اداری به سرمایه‌گذاری در این منطقه ترغیب کرد. معاون برنامه‌ریزی و اشتغال استاندار مازندران روند رشد زیرساخت‌های دریایی و بندری در این منطقه را بسیار مناسب دانست و اذعان كرد: بنادر امیرآباد و نوشهر با قرار گرفتن در مسیر كریدورهای بین‌المللی حمل و نقل به عنوان كانون توسعه و كانون تعاملات با كشورهای CIS بسیار حائز اهمیت هستند. وی تشكیل اتاق فكر به منظور استفاده بهینه از ظرفیت منطقه ویژه اقتصادی را در راستای بهره‌گیری از نظرات نخبگان امر درخواست کرد و ضمن ستودن استفاده از ظرفیت‌های بخش خصوصی، استفاده از اتاق فکر را ایده‌ای بسیار کارآمد برای رشد این بندر دانست.



  کد خبر : 253
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :